Arkadaşlar merhaba bişey sormak istiyorum benim bebeğim ilk 1 ay anne sütü aldı sonra hiç almadı süt annemiz vardı ondan aldık 1,2 ayda neyse demek istediğim yoğunluk mama hatta 3. Aydan itibaren hep mama neyse doktora gittiğimizde doktor demir ilacını 7. Aydan sonra kan verelim öyle bakalım dedi eğer günde 600 ml üzeeri mama içiyorsa extra demire gerek yok şuan dedi. Sonra ben doktoru başka sebepten dolayı değiştirdim başka hastanede başka doktorda aynı şeyi söyledi ve ben 14 gün sonra kontrole gidip kan verip değerlerine baktırıcam ona göre demire başla yada başlama dicek. 600 ml mama alan bir bebek yeterinde demiri karşılıyormuş iki doktorda öyle söyleyince ve farklı hastaneler olunca bişey demedim böylesi doğrudur demekki dedim. Ama çevremde 4. Aydan itibaren demir ilacı kullanmayan yok gerçi mama alanda yok hepsi anne sütü ağırlıklı. Ya demek istediğim şey merak ettiğim şey aslında HİÇ DEMİR İLACI KULLANMAYAN VARMI ARANIZDA YADA BUNU SÖYLEYEN DOKTORU OLAN MERAK ETTİM DE 😊