Sürekli sağım yaparsanız ve uykunuza dikkat edip bol su tüketirseniz gelir. Benim de sütüm kesilmişti bi süre emmeyi reddetti bebeğim zorla emzirdim sütüm olmasa da mamayı göğsüme damlatarak emdirdim alışsın diye bi süre sonra sütüm gelmeye başladı mamayı azaltarak bıraktım. O süreçte lacmix de kullandım. Sonradan emzirme destek sistemi diye bir şey olduğunu gördüm benim yapmaya çalıştığım şeyin zaten bir aleti varmış. Denemeye değer bence. Umarım halledersiniz siz de