Smr29 Doğumdan sonra basuru çok duydum görümcemde ve arkadaşımda da oldu hatta onlarda hamilelikte başlamıştı. Kabızlık da olabilir. Ben hep kabızım valla kendimi bildim bileli ama sebze yemiyorum ondan oluyor bende.. bende çay içiyorum arada tihaks çay bitki çayı müshil etkisi var o iyi geliyor yada kivi, elma, aç karına kahve falan da iyi geliyor birde bol su