Ygtek çok kuduruktur kendisi,duvarlardan indiririm hep , asla götü yer görmez uyuduğu zaman anca😂ama bir o kadar da akıllı, yardımcı, asla bencil değil hep karşı tarafı düşünen, büyük insan gibi çözüm ürete bilen,hayır dediğinde tamam demesini bilen ,bu ara inatlaşıyor ama yaşının verdiği bir süreç olarak görüyorum, evde bana arkadaş canım oğlum benim❤️Bazen diyorum sen benim en güzel arkadaşımsın falan diye benden arkadaş olmaz sen annesin der😂