Sedaaikra Kızlar 6 ay 16 günlük kızım sadece dönüyor ve 2 gündür ancak desteksiz oturabiliyor demin bir bebek gördüm 5 ay 16 günlük bizden 1 ay küçük bababa diye annesinin söylediğini tekrar ediyor bende kızıma yapıyorum ama kızım sadece gülüyor gel babası vs yapıyoruz ellerini yapmıyor mesela gülüyor sizin bebisler nasıl
cagatay23 Sedaaikra canım çok normal her bebeğin gelişi aynı değil. Benim de arkadaşın bebeği desteksiz oturuyor ama bizim ki daha duramıyor tamamen. Bizde 7 aylığız. Baba falanda demiyor 😂😂 bizde de gel gel hareketi yok. Sağlığı yerinde olduğu surece sen hiç sorun etme. Zamanı vardır merak etme endişeni anlıyorum
beyzabarlas Sedaaikra 6 ay 7 günlük benim oğlumda her bebekte farklılık gösterdiği gibi bence geç kalmış sayılmaz daha 1 2 kere döndü benim oğlumda öyle her koyduğumda dönmüyo arada babababababa diye uzatmaları oluyo bide gel gel yapıyo eliyle ama isteyince yapıyo kendi haline biz diyince değil
beerrff Sedaaikra bizde 6 ay 16 günlüğüz dönüyoruz sesler çıkarıyoruz ama herhangi bi bababa annne gibi bişey yok ki çıkarıyosada bilinçli çıkarmıyodur çocuklar bu aylarda. Desteksiz bizde oturamıyoruz hala ama hızlı bi şekilde dönüyoruz ve emeklemeye heves eder gibi poposu kalkıyor yüz üstü sürünmeye çalışıyor. Dişlerimizde patlamadı mesela hala ama benimde tanıdığım 4 aylıkken 4 diş patlatan erkek çocuğu gördüm ve takmıyorum açıkcası dedikleri gibi sağlıklıysa önemli olan o takma sende her çpcuk farklıdır
ardenmomyy Bebemin doğum tarihi 29 ekim. Sürünüp odaları gezebiliyor çok hareketli bir bebek fakat oturamıyor henüz. Sesler de çıkarıyor ama baba diyemiyor tabi 😂 her bebek kendine özeldir korkma 💜
MasalMira2023 Benimki 6 ay 25 günlük ne dönebiliyor ne desteksiz oturabiliyor, bırak gel gel yapmayı daha bunları yapamıyor
berilberra Merhaba bizde 6 ay 22 günlüğüz,heeee aaa gibi sesler çıkarıyoruz.Birkaç defa yüzüstüne ve sırtüstüne dönme hareketi yaptık ve halen desteksiz oturamıyoruz.Zaten bebeğim biraz minyon bir bebek ama sağlıklıyız çok şükür 🙏