Merhaba kızlar , 4. Aya gireceğiz.
Bir haftadır biberon verirken ağlıyor istemiyor emziği veriyorum emiyor. Kendini kucakta uyutmaya çalışıyor ağlıyor uyurken zor dalıyor. Uykuya iyice dalınca biberonla mama veriyorum. Farkedinxe ağlıyor. Bu sıkıntıyı yaşayan var mı ? Kilo alımı az çok az yiyor zaten bir de bu sıkıntı çıktı.