el1zanbebek
Gamzebutayy
hic bi şey sürmedim akşam devam sütü verdim yarısını içti içmedi uyuttum desteksiz uyuyor yanına yattım uyudum öğlende kahvaltı yaptı aynı sekil uyudu tabi bu kadar kolay olmadı hep meme istedi ama yok dedim sürekli dışarı cıkarttım başkalarıyla vakit geçirdi derken unuttu akşamda meyveli yoğurt yaptım yedirdim 1 ay kadar oluyor görse bile istemiyor artık gece uyandığında sadece su veriyorum ilk gece aşırı kalkıcak uyuması icin zorlamayın ağlarsa sakinleşmesini bekleyin a ağladı hemen mama vereyim demeyin sabırlı olun mama teklif edin muz uzatın bişeylerle oyalayın daha da olmuyorsa e kalk oyun oynayalım diyin benimkş kalkmamıştı umudunu kesip uyumuştu ağlamaktab kastım da gözünden yaş akmıyor sadece bağırıyor zorla istediğini yaptırıyor ama ben yapmadım sizde sabredin dayanın kesin bakın nasıl rahatlıcaksınız