Annelere emzirme ödeneği veriliyomuş ama beni kimse bilgilendirmemişti bu konuda sonradan öğrendim. Çocuk 5 yalına gelene kadar alabiliyomuşuz kızım 2,5 yaşında. E devletten baktım ödeme gözükmüyo neden acaba? Hastaneyw falan mı gitmem gerek öylw bi şeyler yazıyodu nette.