Edacln35 bilgim yok canım ama şöyle bişey de var benim bebeğim mamaya başladığımda mamayı hazmedemedi bebelac lf laktozsuz mama aldık ama sevmedi 2 kere yaptım ikisinde de yemedi çöpe attım aptamil devam ettim sende uygun arıyorsun ama sende de bebeğin sevmezse kullandığına devam etmek zorunda kalırsın