Deletedmom_216 soyulmalar normal bebeğiniz çok küçük derisi yenileniyor gibi düşünebilirsiniz. molfix bizde de pişik yaptı hemde ilk bezde zaten bezi değiştirdiğinizde pişiğin gittiğini göreceksiniz. eğer giderse bezdendir bir de ıslak mendil kullanıyorsanız o yapabilir. altını ıslak pamukla silip her silmede güzelce başka bir bez ile kurulayın ıslak kalmaması gerekiyor özel bölgelerinin. oğlumda da soyulmalar olmuş şu an 2 aylık ayak parmak aralarında var geçiyor zamanla. burada yazılan kremleri kullanmayın lütfen doktor vermeden. pişik kremi olarak mustelayı sürdüğünüzde tamamen yedirmeniz lazım kullanımı bu şekilde. ben sudocrem kullanmıştım pişik yaşadığım zamanlar hızlıca toparlamıştı.