babyelo https://imgyukle.com/i/yfckjR Doğum yapalı 14 gün oldu bacaklarım bu şekilde kaşınıp yara oluyor stres olabilir mi
Sedaaa55 babyelo evet olabilir hormonlar da değişiyor sonuçta. Biraz rahatlat kendini psikolojik olarak sıkma. Bir de travazol fito vs böyle kremler de kullanabilirsin iyi gelir ama yine de doktora danış
mommymery babyelo Merhaba canım sende henüz yenisin stres yapma kendine bu kadar fazla sakin ol herşeyi zamana ve akışına bırak çok fazla kaşıntın varsa bir doktora göstermelisin kaşımamaya çalış çok fazla iz kalmasın
lidokain babyelo bir hastalıga benzetemedm kaşıntıdan yara olmuş bence çok kasimissn sanki Kaşıntınin sebebi bulursan kasimazsn ya hormonal ya stresten. Devam ederse doktora görünün
mrsfly babyelo vucudunun nem dengesi bozulmuş olabilir çok sıcak su ile banyo yapma ve sürekli nemlendirici kullan geçmiş olsun