10 aylık oğlum sabahtan beri ateşi 38.5 oluyor geri düşüyor başka bir sıkıntısı yok ve sürekli emmek istiyor bugün öğle ve akşam yemeği de yemedi hastaneye götürmek istemedim aşırı kalabalık gece gündüz emiyor geceleri yanımda uyuyor gözünü açıyor emip tekrar uyuyor birbirimize yapışık olduğumuzdan haliyle terliyor bu yüzden hasta olmuş olabilir mi veya neden böyle sürekli emmek istemesi de normal mi