Ayselmiros Kızım 22 aylık oldu artık emzirmeyi sonlandırmak istiyorum ek gıdayı sırf emdiği için çok yemiyor konuşmaya çalışıyorum annecim süt bitti artık diyorum ağlama krizi geçiriyor bilmiyorum tam kararlı olup nasıl keseceğimi fikirlerinize açığım 🫶🏻