Kızlar merhaba yarın randevum var çürük dişlerim için gitmiştim aslında ve gülerken beni diş etim gözükmesi rahatsız ettiğini söyledim on diş etinden kesebilirim azcik dedi bilmiyorum sonra et çekilmesi olurmu süreç nasıl ilerler bu ameliyatı yaptıran varmı