Dentist8 ufkafs_10 en iyisi tabi ki doktora gitmrk. Benim doktorum bana duphaston vermişti. Ama siz yine de bir doktora danışın
hry410_ Emzirme ve doğumdan sonra bu durum normal 16 günlük gecikmem var test yaptım negatif kan verdim 0.2 ama hala olmuyorum
esye Edaaaden Benim de 7 aylik 11 günlük 1 buçuk aydır olmuyorum en son 26 martta oldum test yaptım negatif korkuyorum 🫢🤭
Edaaaden hry410_ yani bende biraz daha bekleyip olmazsa deneyeyim bi ama illa hamilelik değildir dimi hemen düzene girmez yani 🫣🥴
hry410_ Edaaaden doğumdan sonra 1 seneye kadar duzensiz olmak yada olmamak normal korunuyosaniz yoktur diye düşünüyorum ama isterseniz test yapın içiniz rahat eder
ufkafs_10 hry410_ kızlar ben iki kere test yaptım negatif di kan da versem mi olsaydı çıkardı die düşünüyorum sizce 18 gün oldu
Edaaaden hry410_ yani açıkçası sağlık ocağı hemşiresi 6 ay öncesi hap vermedi eşim korunuyo bi iki defa geri çekilme ile olduğu için tedirgin ediyo ama bi kaç gün sonra yinede test yapıcam en azından kafam rahat olur