Beyicee1 erkekler neden eşleriyle küfürlü konuşur anlamıyorum. Zaten dışarıda birbirleriyle iletişim kurarken 3 laflarından 2 si küfür oluyor başka bir iletişim şekilleri yok bari eve taşıma yani. Valla çok zor çok üzüldüm okurken. Empati kurdum 40 günlük bebeğim var ama net boşanırdım. Stres yüklü bi evde büyüteceğime çocuğumu sağlıklı, mutlu bi anneyle büyüsün isterim. Herkesin herkese de akıl vermesi kolay tabi ne şartlar da yaşıyorsunuz, hayatınız ne yönde nasıl değişir bilemem. Allah yardımcınız olsun umarım mutlu bir anne ve kadın olarak hayatınıza devam etmek nasip olur ama eşinizle ama ayrı