Omurbuglem ihva bnde erken dogm yaptm cnm 36 haftada ama cok şükür girmedi küveze suan 4 aylıgız 5 e girdik
Birprensannesi_ ihva bende 36+6 haftalık dogum yaptım ama biz 3 gun sonra eve cıktık bebeğimle hastanede de hep yanımdaydı bır gun sonra 37 haftalık oluyor Du gerek duymadılar küveze 5 aylıgız şuan
Ashlee ihva canim hic uzulme ben 39 haftalik yapmis olmama ragmen bebek karnimda strese girmis kakasini yutmus 4 gundur kuvezde ne zaman cikar hic bilmiyorum cok aci bi durum ama onlarin iyiligi icin dayanicaz😐😔
ayazlianne ihva bende 36 haftada 34 ile uyumlu doğum yaptım çok şükür küvöz e girmedi, 3 aylığızz Rabbim sizide enkısa zamanda kavuştursunn
Annesininvebabasininaskimira Omurbuglem bnde 36 haftalik doğum yaptım 2900 den 2300 e düştü üç aylıkken beş kiloydu şuan 4. Ayına Sekiz gün var. Canım seninki kaç kilo doğdu şuan ne kadar?
Zeyzeyyyyy Omurbuglem şöyle konuşanlara sinir oluyorum kız küveze girdi benimki diyor sen gelmiş çok şükür benimki girmedi diyorsun psikoleji etkilediğinin farkındamısın
Deletedmom006 35 de dogurdum bir hfta kuvezde kaldi. Ufakligimin emme refleksi gelismemisti sarilik oldu
Duygual 35+3 de doğdu oğlum. 15 gün küvezde kaldı, ciğerleri tam gelişmediği için. Yarın 3 aylık olacak.
Uygar Ipekk Merhaba, durumu nedir kızınızın? Benim oğlum da 32. Haftada doğdu şimdi kuvözde. Gelişim sürecini merak ediyorum, tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
Tanemduygu 33 haftalik dunyaya geldi minik mucizem 1710 gram 😍 35 gun kuvozde kaldo simdi 6 ay 18 gunluguz cok sukur. Sikintilar derken ?
Uygar Tanemduygu 35 gün uzun bi süre değil mi? Neden o kadar kaldı? Benim miniğim de kuvözde o yüzden merak ediyorum, 32+1’de doğdu şimdi 33 olduk.
Defnemerve Zuhrenass2018 maşallah haftasına göre kilonuz çok iyi doğmuş beşiniz 40 haftaya kadar kalsa kilosu baya olurmuş maşallah suphanallah barekallah 😇
ihva [bilinmeyen] Canım oyla de ışte annelik psikolojisi allahım esirgesin hepsini de benim bebegimin solunum sıkıntı si da vardı doğar doğmaz aldılar kuveze
prematureannesi ihva uzulmeyin lutfen benim bebegim 27haftalik dogdu 24 hafta gelisimindeydi 38 gun oksijen makinesine bagli kaldi 3kere surfaktan tedavisi uyguladilar 107gunde yogun bakimda kuvozde kaldi su mubarek günlerde sukurler olsun şimdi evdeyiz sikmayin caninizi