Oğlum 5.5 aylık tadımlarda yumurta sarısı yediği halde 6. Ayın içinde mamasına ilk koyduğumdan sonra çok kustu, tabi o gün yumurtadan olduğunu anlamadık, ama 2. Ve 3. Verişlermde ikişer gafta ara ile herseferinde uykusundan kusarak uyandı ve aşırı halsiz oluyordu, doktor alerji testi istedi ve sonuç olarak alerji çıkmamıştı, 10-15 gün sonra kek ya da pankek şeklinde deneyelim dedi, şu an 8 aylık günler sonra bugün pankekine kattım ve yine çok kustu. Alerji testinde yanılma olabilir mi? Doktora yazdım tamamen keselim dedi. Aynı ya da farklı gıda için benzer durum yaşayan var mı