Aynı durumdayız ben de doğum yapalı 8 hafta oldu kanamam hala devam ediyor😔 dün doktora gittim kan testi enfeksiyon testi temiz cikti sezaryen sonrası bazen olabiliyor böyle şeyler diyip antibiyotik verdi ama onu da kullanmaya başladıktan sonra kanamam daha da çoğaldı bir yandan da emziriyorum ve bebeğime tek bakıyorum hiç canım halim kalmadı ne yapacağımı bilemiyorum