arifesnlv Kızlar bebişim 1 ay 15 günlük bügün hiç uyumadı sürekli ağladı gaz sancısı değildi çünkü olsa bilirim uykudan 5 dk bir kalktı keyifsizdi atak haftası felan deniyor öyle bişeymi anlamadım başına gelen varmı
Cizgilicorap arifesnlv atak denilen şeye inanma.canim, alerjisi olabilir mi ? Bizde aynı durumu yaşadık çünkü çok sevgili paralar yigdirdigimiz doktor atak geçiyor fitil verelim diyip duruyordu… Çocuk alerjikmis
arifesnlv balmom59 deme be tam gaz sancısı az bi hafifledi şimdi de bu ne atak mıs ne gaz sancısıymıs. yüzümüz bi gülmeyecek herhalde
arifesnlv Cizgilicorap bende inanmak istemiyorum doğrusu ne yalan söyleyim benim de yakınlarımın bebekleri oldu kendi kardeşim öyle ataktır matakttır bişey bilmezdik şimdi atak yok şu yok bu değişti iyice hersey