3 gündür kusma ve ishalimiz var halada devam ediyor ama ilk günler gibi degil biraz azalmış durumda gece uykusuna geçmeden yedirdim yatırdım yarın saat sonra uyandı kusmaya başladı 3 gündür aynı sorun aç yatsa sizce birşey olur mu şuan teklif etsem hayatta yemez (antibiyotik kullanıyoruz )