Ben ikinci ayda kendim yıkamaya başladım hem de küvette durmuyordu kucağımda yıkadım ,oturmaya başladığında da banyo oturağı aldım . Şimdi 11 aylık havuz aldım minik ona oturtuyorum oynaya oynaya yıkanıyor . Her bebek farklı ama korkmayın deneyin derim :)