smnbr doğduğundan itibaren emzirme+mama şeklinde ilerledik. 2.ayda ben süt arttırmaya odaklandım, araştırırken Nihal Hanım ı buldum. 1,5-2 ay kolaydı diyemem çünkü ön şart bebek istediğinde sürekli emzirmek. Bazen 45 dkda bir, bazen saatte bir. Mamayı biberonla vermeyi kestik beslenme sondası ile memeden verdik meme reddi olmasın diye ve meme çalışmaya devam etsin diye. Yorucu bir süreçti evet ama ben mükemmelliyetçiyim biraz denemesem suçlu hissederdim. İyi ki denemişim ama mamayı günde 1-2 ye düşürdük. Şimdi çok şükür arttı sütüm 5 ay 1 haftalık oğlum biraz da obur ama başardık. Artı solgar kullandım takviye olarak başka da bir şey yapmadım. Litrelerce su içebilen biri değilim suyu arttırdım. Katı kuralları kesinlikle yok bu arada, önce sizi anlıyor size ve bebeğinize göre çözüm üretiyor. Bazı danışmanlar mesela 2 saatte bir sağım yap diyordu standart kurallar. Ama bu bizim için gerçekçi değildi çocuk zaten sürekli memedeydi. Hangi ara sağım yapacaktım. O yüzden ben gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum. En azından bir teklif alın çok çok makuldü gerçekten ücreti. Bazen görüntülü görüştük bazen telefonla.