meliksah1453 benimde çok olurdu önceden. Batmaya başlayonca hemen sarımsak sürerdim sabaha bir şey kalmazdı. Biraz yakıyor ama ben hep böyle geçirdim. Hiç damla krem kullanmamama rağmen böyle büyümeye fırsatı olmadı😊 denemek istersen sarımsağı soyup ortadan ikiye kes. Kestiğin o orta kısmını göz kapağının üstüne ve hafif içine doğru sür. Gözüne değil ama kalem falan sürdüğümüz yer varya kirpik dipleri o kısıma işte.