Kızlar ya biz salak gibi kızımın odasını boyadık. Komple ayırıyoruz odasını (bu güne kadar odasında yerde bizim yatağımız vardı 1 kere düştü diye yere kıyduk orada uyuyorduk) neyse bugün odayı boyadık yatağı kargoda gelmek üzere diye ama asla başka odada yatmıyor. Mecbur havalandırdım yatağı feri taşıdım uyuttum i
Salonda koltuğu açtım oraya taşıdım ama yarın boyanın 2. Katı geçilecek ve yarın da aynı tantana olacak. Ne zaman yatırabiliröm tamamen?
Ah bide yarın öğlen uykusu var şimdiden dert oldu bana 😔.
Bu arada eşim sabah 8 de boyamıştı odayı 12 saat havalandı ama yeterli gelmedi