Araseymen ne yaptınız gece uykusuna geçtimi
1 haftadır kızıma emziğe veda edeceğiz balona bağlayıp bay bay yapacağız diyordum, 2 gündür ateşliydi sağlık ocağındaki ebe gördü emziğini yaşı büyüdükçe bırakması zor olur dedi bı an önce bırak dedi, bugünde yırtık emziği vardı kökten kestim ve istediğinde gösterdim aaaa kızım emziğin küçülmüş sen büyüdüğün için dedim sevindi filan herkese gösterdi, bugün gündüz uykusu yapmadığı için uykudaki tepkisini merak ediyordum biraz zorlandı meme meme dedi bak elinde kızım sen büyüdüğün için o küçülmüş dedim biraz konuştum inatlaştı biraz sonrasında mama istedi biberonla mama içerken uykuya daldı
22 aylığız inşallah birkaç güne alışır yokluğuna