Kızım 34 aylık tuvalet eğitimi var . 2 günde tamamladık. 3 4 kelimeli cümleleri çok rahat kuruyor. Derdini çok iyi anlatıyor. Komut alıyor. Göz teması var. İsimine bakar. İngilizce renkleri sayıları bilir. İngilizce Türkçe şarkı söyler. Fazla sosyal herkesle iletişimi çok iyi. Akranlarıyla parkta oyun alanlarında çok iyi oynar.Ama böyle sevinince saçma sapan hareketler yapıyor. Yani kuş kanat çırpması gibi değil. Ama ellerini garip yapıyor. Sevinince zıplıyor. Biraz da şımarık davranışları oluyor. Bu postları okuyunca internetten araştırınca korkuyorum. Doktoruna bir kaç kere sordum. Özellikle baktı ama sorun yok dedi. Ama aklımdan kötü düşünceleri çıkaramıyorum. Sizin de çocuklarınızdan sevinince böyle davranışlar oluyor mu? Lütfen cevap verin 🥹