Benim kızımda da 20 gunlukken dudagında çıktı ufacıktı aradan ıkı ay gectı geçmedıgını farkedıp hemen cıldıyeye goturdum hemanıom terimiylede o zaman tanıstım gecer dedi ilerde geçmezse lazer dedi kabarık degıl kırmızı sivilce gibi 4 ayında kabardı bırazda buyudu mercımek yada nohur kadad arası bısey arastırdım karsılastıgım seyleri higotunce cok uzuldum korktumda hemen hematolojıye goturduk zekaı avcıya cok daha kotu vakalar gelıyor buna ılaca başlamaya gerek yok dedi gecer bır yas sonrasında dedı ıkı yasındayız geçmedi bekliyoruz ama hemanjıom çilek kardeşler diye bir sayfa var orayı takip ettim simay hnla yzıstım tımosol tomec sür geriler dedi surdum soldugu oldu ama geçmedi