Bebeğim doğdu günden beri beni emmiyor ebesi sağolsun silikon ucu alıştırdı ve 1ay boyunca onla emdi ve mama takviyesi aldı 1 ay sonunda silikon ucu da almaz oldu çünkü sütüm geri gitmeye durdu şuanda da sağım yapmama rağmen bi çay kaşığı anca geliyordur bestlak damlayı çok duydum ama emmeyen bebeğe fayda edermi bilemedim bi yardımcı olsanız bacılar canım çok sıkkın