Biogaia sancı yapıyor bence de ama onu kullanmadan çocuğum kaka yapmıyor kaka yapamayınca da çok rahatsız oluyor. Biogia verince gün aşırı kaka yapıyor. Doktor altı aya kadar damlayla desteklememizi söyledi. Birde biogaia da probiyotik içerdiği için bağırsak düzenleme özelli var sadece gaz çıkarmanın yanısıra bağırsakta düzenliyor