Kızlar kızım 8 ay 15 günlük ve kabızlıkla uğraşıyoruz çok az kaka yapıyor bezi kirletecek kadar yada 1 parmak normal değil demişti doktor fitil verdi 1 kere kullandım yaptı iyi ama sonra yine aynı fitilsiz çözme yolu var mı ya alışır dedi doktor fitile çok kullanma