Selam kızlar🌸
Bebeğim 3ay 7günlük. Kız bebek🎀
3500gr. doğdu fakat 3260gr. ile taburcu olduk.
İnek sütü proteini alerjisi var. Özel hipoalerjenik mama ile besliyorum. İlk ay 800gr. İkinci ay 650gr. Üçüncü ay ise 700gr. almış. Hep zorladığım ve ısrarcı olduğum için alabildi.. İnanın çok zor besliyorum:(.. 1 saat sürüyor.. hiç iştahlı değil..
çok yoruldum artık:(
Siz üçüncü ayda kac cc mama veriyorsunuz? Birde 24 saat içinde toplam kaç beslenme?