Kuzeynepp cerkezkizi59 bndede lansinoh var elektrkli bi iki kere kullandm hatta biberonu sıfır kutusuyla duruyor. Dolap hesabınız varsa zyneptt bakabilirsnz.
limonzeytinmom cerkezkizi59 Bende baby mom var elektrikli 3 4 kere kullandım kullanmaya alıştım daha dogrusu tek memede uc yok ondan sağmaya kullandım 2 seferde bütün parçaları kaynar suda yıkadım sadece. seraptilik hesabım
svgmi Bende var hiç kullanılmadı eşim aldı ama göğüs uçlarım yara diye 1 kere denedim bıraktım elektrikli ister pille ister prize takıp kullanın nasıl isterseniz
lCaNsUl cerkezkizi59 nasıl geçebiliriz bilmiyorum fiyat düşünceniz nedir ben piyasasını da bilmiyorum
12345678fatma Kuzeynepp bence uyguna veriyorsunuz cok iyi fiyati ben 2 ay önce erken dkgum yaptim mecbur elektrikli pompa aldik 1 400 e aldik çokta iyi cekmiyor
Kuzeynepp cerkezkizi59 inanın bnde cok pahalıya aldm şimdi 2 binn üstünde ve tertemiz taş çatlasn iki kere kullandm