Mhrnsa Burcusaydam bı fikrim yok ama ben taktirdiktan bir ay sonra ilk adetimi oldum kanama miktarı ve süresi azaldı normal mi acaba bilemedim 🙄
1mom1baby Burcusaydam 5 ay oldu taktirali 2. gecikmeyi yaşıyorum ilki 5 gün gecikmisti şimdi 1 gün gecikti adet belirtim var bekliyorum
LINDAMAY Burcusaydam belki başlarda yapıyor olabilir ama uzun vadede yapmıyor. 5 yılda bir değiştirmek kaydı ile 10 yıla yakın kullandım düzenli gününde oluyordum.
Badevehande Ben adet süresi uzun olur diye biliyorum, adet gecikmesi yapıyor mu acaba bende geçen hafta taktırdım🤔
Efe34 Bn spiraldn sonra ilk adetm 10 gun gecikti düzelirmi veya yapiyor mu bilmiyorum ilk oldugu icin norml diye dusundum
Sevde123 Evet gecikmede yapıyor lekelenme de kişiden kişiye değişiyor hep ben ilk taktırdığım zaman erken oluyordum son. 2 adetimdde hep gecikme yaşadım
9mevsim Badevehande adetimin üçüncü günü spiral takıldım.. Adetimin bitti bittikten 2, gün sonra lekeleme..oldu.. Ve halada var doktora gittim.. Spiral Çok güzel yerinde duruyor dedi..ama lekelenme niye oldu anlamadın..sizde.dee böyle oldumu????
Mhrnsa Zeynep-iremnur1 ben sezeryan yaptım kadın sordu hadi ya falan dedi biraz canın aciyabilir dedi. Benimki çok ağrılı takıldı ama doğumumda zordu canım iki kez sezeryan oldum ben alttanda zedelenen yerlerim var. Ama kısa sürüyor endiselenme 😌