Kızlar bu sene butona basanların tercihleri kabul edilmeyecek diye bir şey duydum bu doğru mu? Butona bastık ve tercih yaptık sonuçları bekliyoruz, böyle bir şey daha önce hiç duymadım. Kati olanların bile buton iptal olmuş. Daha önce böyle bir durum oldu mu bilginiz var mı?