irem066 Bıraz atesımız var gıbı şurup verdik ama öde yaramadı galıba duş aldırabılırsın demıstı sağlık ocağındaki ebe ateş kaça kadar normal su am 37.3
elfyns irem066 normal ateşi bende pazartesi yaptırdım 4.Ay aşısını bizim de 37.5 buçuğa kadar çıktı Calpol verdim ince giydirdim çorapsız yatırdım düştü sabaha
1cocuksevdasi irem066 3 gün su görmesin demislerdi. Islak bez koyabilirsin koltuk altına kasik bölgesine ince giydir birde zibinle dursun sadece çorap da olsun ayağında istersen çorabı limona da batırabilirsin ama sakın sirkeli su yapma
elfyns irem066 bizde de diğeri yapmıştı bunu atlattık şükür bol bol emzirdim ama ben sizde emiyoesa emzirin