annesininkurabiyesi üst üste kullanıyorum. İkiside arçelik marka. Bir problem yaşamadım, memnunum. Çamaşır makinesi altta, kurutma üstte. Çamaşır makinesi kg ve kurutma kg birbirini dengelemesi gerek. Yani çamaşır 7 kg, kurutma 10 kg üst üste kurmuyorlar. Benim ikiside 10 kg