Tugba8918 Öyle üslup mu olur ne saçma 🤦🏻♀️Valla doğrumu yanlışmı bilemem ama benim beslenme düzenim çoğu zaman saatsizdir ama çok şükür maşallah sütüm fazla fazla geliyor çünkü çok su tüketiyorum bol bol dinleniyorum uykumu da alabiliyorum çoğu zaman.Bence o kadar alakalı değil,daha çok psikolojik olduğuna inanıyorum ben🙏🏻 Tabi yine de düzenli beslenmek daha iyi kendimiz için..