misssunshine Merhaba, aile planlaması amaçlı giden var mı? Özel bir birim varmış. Aynı gün içinde spiral takıyorlarmış diye duydum.
Aminemm_ misssunshine şehir hastahesini bilmiyorum da ben başka bir devlet Hastanesi’ne gitmiştim 1 ay sonrasına gün vermişti bide kan tahliliyle gelin demişti hamile olmadığına dair. Bende gün geç olduğu için Atıcılar da aile sağlık merkezi var oraya gidip taktirmistim randevu almaya gerek yok istediğin zaman gidiyorsun Jan sonucunla yada adetken
Ayse361 misssunshine çok olmuş postu açalı belki hallettiniZ.bile durumu Ama ben gittim direk o gün taktılar bir ay sonra kontrole randevu al herhwngi bir kadın doğum doktoruna kontrole gel dediler ama adetinin 3 yada 4. Günü gitmen gerekiyor
misssunshine Ayse361 yok malesef halledemedim henüz. 1 yılı geçti regl olmadım hala bekliyorum öyle. 🤷♀️