Merhaba arkadaslar,
Kizim 23 aylik bugun annemle telefonda konusurken annem bezi biraktirsan mi dedi? Bende anne hic bilmiyorum soyler mi kakayi erken degil mi dedim. Kizim bunu duydu ve telefonu kapatinca tuvalete goturdu beni oturmak istedi ilk defa oturttum 5 10 dk sonra cis yapti. Kaka var mi dedim yok dedi. Indik bende hic hazirliksiz yakalandigim icin okumamistim bezi cikardim hemen. 10 dk sonra kaka yapti ustune bezsiz iken. Olsun gel temizleyelim dedim temizledik.bez bagladim. 1 saat sonra yine tuvalete goturdu beni. Bezi kuruydu tuvalete cis yapti yine. Bundan sonra ne yapayim bilemedim.yani gece filan bezi cok doluyor hemen bezi cikarayim mi yoksa 1 hafta 10 gun takip mi edeyim? Birde biz gun icerisinde cok fazla saat disarida kaliyoruz lazimlik mi tasisam yanimda artik? Bi fikir verir misiniz bana🙏