Bebeklerinize kefir iciriyormusunuz hangi marka ?
Unicorn67 ???
Unicorn67 Verdim ama kızım 1 saat geçmedi kustu bir daha da vermedim
melis10 denedim ama içmiyor sevmiyor tadını
melis10 içim verdim ben ama sevmiyor
Hangi marka içirdiniz ?
Ben içim marka içiriyorum bide altınkılıç var çok iyi kızım 9 aylık
[silindi] kaç aylıkken verdiniz benim kızım daha yeni 8. Ayına girdi
dydy daha yeni başladım şuan 9 ay 5 günlük 1 haftadır falan veriyorum
Altınkılıç deneyecegim tesekkürler