Selam hanımlar oğlum 4 ay 7 günlük son 2 gündür ayaklarını kaldırıyor havaya çoraplarını çıkarıyor bildiğiniz jimlastık yapar gibi dik şeklide tutuyor oturmak istiyor diyor annemler ondan öyle yapıyor diyorlar ama yinede sizlere sormak istedim normal mi sizlerde de oldu mu böyle ayaklarını mı keşfediyor acaba