26 ayımız doldu. Oğlum 5-6 gündür içli içli ağlıyor kalbi çarpıyor sinirden ağlarken ve hiç bir sebep yok. Herşeye sinir olabiliyor.Atma huyu var zaten herşeyi atmaya çalışıyor bebeklikten beri, kendini bile. 2 gündür ağlıyorum artık çaresizlikten. Bu sabah 5te uyandı çığlık çığlığa ağlayarak. Kakası sorunlu ek gıdaya geçtiğinden beri kaka yaparken dikkati dağılıyor hepsini yapmıyor ve haliyle kabızlığa dönüşüyor bazen. Ona bağlıyorum ama of bilmiyorum😞
Herkesin mi böyle yoksa doktora mı götürmeliyim bilmiyorum. Bir yeri ağrısa sürekli ağrır veya gösteriyor zaten bir yeri açıldığında. Allah sağlık ve sakinlik versin bebeklere, bizlere de kolaylık 🤲🏻