Niloyailetospik Bebeğimin 3 aylık olmasına bir hafta var grip oldum ben anne sütü alıyor ateşini ölçüyorum 37.4 felan alnı ama yanakları 36.8 felan geliyor alnı da bir sıcak bir soğuk oluyor acaba benim gribin sıkıntısı mi var onda da lütfen bilgi verin
elfyns Niloyailetospik en iyi kulaktan ölçülür yada eski tip koltuk altı varsa ölçün sizden de geçebilir emzirirken maske kullanın