Bebeğim 11 aylık. 2 aydır neredeyse ne verirsem püskürtüyor tükürüyor. Karnı çok aç denedim yok yemiyor hiçbir türlü. Kendi kendine yesin diyorum pankek köfte tarzı eline veriyorum bi iki ısırık yiyor en fazla sonra ısırıp ağzına alıp tükürüyor. Parça pinçik yapıp yere atıyor. Çiğneyemiyor desem eline muz verince biraz da olsa yiyor. Elma yiyor eline verince çubuk kraker bile yiyor. Ama yumurta peynir hiç yediremiyorun. Daha küçükken yiyordu. Püskürtmeyi çıkarmayı bilmiyordu. Öğrendiğinden beri hep böyle. Daha fazla emiyor doğal olarak. Biberon filan da hiç kullanmadık biberondan da hiç bişey içiremiyorum. Su da hiç içmiyor 😞 Eline mutfak eşyaları filan veriyorum dalıp öyle çok az çorba yoğurt yediriyorum ama çiğnemeli şeyleri direk çıkarıyor. Başına gelen var mı bu durum? Geçecek mi? Çok da hareketlendi tutunup yürüyor hiç oturmuyor. Zayıfladı resmen. Bu ara dişi de çıkıyor ama öncesinde başlamıştı bu püskürtme. Nasıl unutur acaba ne zaman düzgünce yemek yiyecek?? Fikri olan var mı ne yapmalıyım😞