Kızlar selam, bebeğim bir hafta sonra 3 aylık olacak. Başlarda sütüm gelmediği için mamaya alıştı benimde sütüm çok azaldı. Şuan emzirme danışmanlığı alarak sütümü arttırmaya çalılıyorum.
Bebeğim bir ay kadar önce beşikte emzikle kendi kendine uyumayı öğrendi. Ama sonra uyumamaya başladı. Şuan biberonla tıka basa doyana kadar mama vermeden uyumuyor. Karnı tok olsa da biberon gelene kadar ağlıyor. Kucağıma alıyorum, emziriyorum, kolumda sallıyorum ama uyumak istemiyor.
Var mı bir çözüm öneriniz uyuturken perişan olmaya başladım