Kazamız mübarek ola😄
Bu konuda nelere dikkat etmemi önerirsiniz?
Tecrübelerinizden yararlanmak isterim.
Oğlum 21 aylık ama çok hevesli iki gündür kakasını kendi klozetine yapıuor. Sonra bye bye hoşçakal diyor. Kakadan korkmadı ve ağlamadı. Sabahları kuru kalkıyor ve merdiven çıkabiliyor. Bunları işaret olarak yorumlayıp başlama kararı aldım😄