bebegiminbesigicamdan Yasayan var mi gobegimin alti pisik oluyor Bundan daha kilolu oldugum zamanlarda bile boyle bisy yasamadim hava almiyor krem falan sursem mi
mrvyhya bebegiminbesigicamdan ahhh ahh aynı ben çevremde kimseden duymadım sorun bnde mi diyordum aşırı oluyor kıpkırmızı isilik gibi bisyler çıkıyor krem fln sürmedim zatn terliyir ya bana doktorlar gazlı gez koy demişlerdi bn 2 aya yakin nerdeyse koydum bazn acidignda yine koyuyorum değmesin diye
timurdefne bebegiminbesigicamdan bende oldu 1 ay sürdü sürekli pamukla yıladım sackurutmanın sogugu ıle kuruttum birde bir krem sürdüm ama aklımde degıl malesef adı
mrvyhya bebegiminbesigicamdan bulamadım ama gazlı bez koyup terleme gidince bikac güne düzeliyor pudra fln sürüyorlar ya bn sürmedim ama oraya
mrvyhya Edaaaden ben ilk 2 aydada kullandım canım değmesin birbiine nemlenir dediler göbeğim fazla o yüzden ise yaramisti ama sürekli koyamayacagm için bıraktım arada kızarıyor sonra kendiginden geçiyor baya kasiniyorda
Edaaaden mrvyhya ay evet çok kaşınıyor gerçekten bende çok kalmadı ama yinede havalarda ısındıkça kötü oluyo