Aglıyacaaaagm cıvdıvacaaam ☺️Yemek yiyor gün boyu homidigırtlak emmek istiyor uyumak isteyip ağlıyor uyutuyorum 3dakika yanında ayrılınca uyanıp ağlıyor gün boyu bu şekilde ve şu 15gündür.Ondan öncesi ağlamayan sesi çıkmayan upuslu bir bebişkoydu..gece benimle uyumak istiyor sabah benimle diş miş yok.Hadi bugün biraz halsiz hasta olacak gibi ya diğer günler ?Ne oldu benim çocumaa bırakınca katıla katıla ağlaması neden