Kızlar 1 aydır çarpıntım oluyor ama ne stresli bi dönem yaşıyorum ne de yorgunluk. Aksine yani çok sakin olduğum uzandığım zamanlarda yakalıyor beni. Öyle çarpıyor ki koltukta sallanıyor resmen vücudum iki gündürde iki kolum uyuşmaya başladı çarpıntı esnasında midem bulanıyor göğsüm ağrıyo bizde hemen randevu aldık bu nedir böyle acaba yaşayan doktora giden var mı tedirgin oldum anne olunca ölmekten çok ama çok daha korkar oldum